aşk yazısı
beni benimle bırak 
Kendimi esir aldım. Yalnızlığın bana iyi geleceğini düşündüm, kendimi dinledim, kendi kendimi kısıtladım mesela. Aklıma ne gelirse onu yaptım, yani beni benimle bıraktım giderken. Ruhum benimle değildi, hayal kurmakla meşguldü. Bedenim ise izbe bir evde, çökmüş bir kanepede, sessizce ve kimsesizce biliyordu ki, yorgundu. Bu bana iyi gelecek miydi? Sonucu ne olacaktı? Hiçbir fikrim yoktu. Ben kendimden uzaklaşmıştım, ruhumu serbest bırakıp, bedenimle baş başa kalmıştım. Çünkü insanların beni esir almasındansa, benim kendimi esir almamın daha doğru olacağını düşündüm.
Evet, yalnızdım, ama en azından aptal değildim. Kendimi birkaç insanın benim için kurguladıkları hayatta, tutsak bir şekilde yaşamaktansa, tek başıma olup, karmakarışık ve yorgun olmayı tercih ettim. Bazılarınızın gözünde belki de zavallıydım, ama diyorum ya; köle değildim. Beni mutlu eden tek şey belki de buydu. Zaman böyle daha yavaş ilerliyordu ve ben kaybettiğim şeylerin değerini böyle anlıyordum. Anı yaşıyordum. Ne geçmiş umurumdaydı, ne de yarın. Bunun bana iyi geleceğinden emindim. Özlüyordum evet, sevdiklerimi özlüyordum. Ama onların beni sevip sevmediklerini bilmiyordum…

Yz: Esmanur ŞAHİN

12 Yorumlar

  1. Evet bazen böyle özgür takılmak ve kendimizden kurtulmak gerekiyor rehabilite olabilmek için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. heeey blogunuz yazılarınız ne güzel yaaa ama girseniz ya blog çevremizee, biraz blog gezip yorum yapın yaniii kimse bilmiyo blogunuzu yaa, sizi tanıtayım biraz da görsünler yazılarınızı. blog çevremiz çok keyifli yaa aile gibiyiz siz de gelin işte aramızaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, blogunuza baktım. Baya çevreniz geniş maşallah. Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  3. Yalnızlığı sevenlerdenim ben. Deep'in tavsiyesi ile geldim. Beklerim. Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuza baktım yorum yaptım. Emeğinize yüreğinize sağlık güzel yazılarınız vardır.

      Sil
  4. Deeptone'nin sayfa tanıtımlarından geldim izlemeye aldım sayfanızı😊
    Ne kadar doğru duygular anlatmışsınız,insanın bazen çevresindeki insanlara güven tazelemesine,duygularını anlamdırmaya ihtiyacı oluyor.Bazen Robbinson gibi ıssız bir adada sadece kitaplarımla olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu ziyaret ettim. Gayet güzel yazılar tebrik ederim. Başarılar...

      Sil
  5. Deep tone dan gördüm sizi :) güzel yazılarınız var sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykü denemelerinizin devamı gelir ınsallah ...

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski