bu yaşamak değil uzun ölüm

Ne diyordu Halikarnas Balıkçısı;
"Bu yaşamak değil, uzun ölüm..."

Aklımda olduğun, kalbimde olduğun zamanlar güzel, ama yanımda gibi hissetmiyorum seni. Uzaksın benden, çok uzaktasın. Sanki ölmüşüm, sanki yokum. Çünkü biliyorum ki;

Sen yoksan, bende yokum. Sen hep yapbozun eksik bir parçası, ben ise yapbozun kendisi. O yapboz tamamlanmadıkça bir anlamı olmuyor bilirsin, gel ve yarım bırakma beni. Ama ben sana gitme demiyorum, senin kararın sen bilirsin. Ne demiş Özdemir Asaf;

"Sana gitme demeyeceğim, yine de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim. İncinirsin.."

Senin mutluluğun beni de mutlu eder, ama senin benim ile mutlu olman, beni dünyanın en mutlu insanı eder. Neyse, sen nasıl mutlu oluyorsan, öyle yap. Dünyanın en mutlu insanı olmak ne haddime...


Yz: Esmanur ŞAHİN

3 Yorumlar

  1. Böyle derin sözler beni büyülemektedir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. aşka pek inanmayan biri olarak bir şey diyemeyeceğim ama sözler güzel emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler üstadlar böyle demiş....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski