Benim Hikayem
Hayatta bitmesini istemediğiniz güzel zamanlarınız olsun. Belki yalnız yazarsınız hikayenizi, belki kalabalık. Belki bir şehirde, belki kasabada. Belki renkli, belki siyah beyaz. Belki coşkulu, belki de sıradan. Ama sizin hikayeniz olsun. Sadece sizin. Siz yazın,siz yönetin, siz kurgulayın. Süslemek de sevdiklerinize düşsün . Ama özenmeyin. Kendiniz olun. Kötü de olsa kendiniz çizin, kötü de yazsanız kendiniz yazın.

Altına gururla atın imzanızı. Bu benim hikayem diyebilin. İyi de olsa, kötü de olsa, sade de olsa, abartılı da olsa sizin hikayeniz olsun.

Anlatırken gülebileceğiniz zamanlarınız olsun mesela. O zaman ağlamıştım, ama şimdi gülebiliyorum, ne aptalmışım diyebilin. Kendinizle barışık olun. Kendinizle rekabete girin. Kendiniz çalışın, kendiniz kazanın. Kimseye kin beslemeyin. Ne istediğinizi bilin. Adımlarınızı sağlam atın, sonunda pişman da olsanız bunu sadece siz bilin. Hayvanları, çiçekleri, gezmeyi şehirleri  sevin, doğayı sevin. Eğer bunları sevmezseniz dünya çok sıkıcı bir yer olur. Sakın dünyadan nefret etmeyin. Kısacası her ne olursa olsun, bu benim hikayem diyebilin.

Yz: Esmanur ŞAHİN

8 Yorumlar

  1. mükemmel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık ☺️

    YanıtlaSil
  3. Yazıyı yazan genç yazarımızın yüreğine sağlık... Çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Takibinize geldim. Sizi de beklerim. Ellerinize emeğinize sağlık çok güzel paylaşımlarınız var. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı bi hikaye çalışması olmuş

    YanıtlaSil
  6. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. +Gülhan Ülgentürk zaten takip ediyorum, siteniz ve paylaşımlarınız baya ilgi çekici. başarılar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski