Neden hep kaybeden oluyorum? Neden hep imkansızı kesin sanıp sonrasında üzülüyorum? Neden hep keşke diyorum? Neden, neden, neden? Ruhen yok gibiyim. Sanki öldüm, ama gömmediniz beni. Sanki bedenim burada, yürüyor, yazıyor, çiziyor... Ama ruhum yok. Bulamıyorum. Çorap değiştirir gibi hayat felsefelerini değiştiren insanlara hayranım. Şu boş vermişliği bana da öğretir misiniz? Çünkü ben artık beklemekten, üzülmekten, gel diyememekten yoruldum. Bir biblo gibi kırılıyor kalbim. Neden ya neden? Ne yaptım ben size? Ne gitti zorunuza da yoksunuz? Neden hiçbiriniz yoksunuz yanımda? Hatam ne, söyleyin bileyim. Bu geri getirmez geçmişi ama, geleceğime katkısı olacağına eminim. Kırmayın artık beni. Ben kötü biri değilim.
Yz: Esmanur ŞAHİN 
neden hep kaybeden oluyorum


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski