mucize aşk
Mucize
Gözlerime baktığın andır mucize, gel gel demek isteyip de diyememendir mucize, evet demesen de sakla beni bir köşede demendir mucize, çocuk cıvıltılarıyla bana seslenmendir mucize, adımlarının her biri ve saatleri kovalamandır mucize,
seni bırakmaya niyetim yok demendir mucize, niyetinin saflığına sığınmandır mucize, verdiğin güven sığındığın dualardır mucize, biz biz olana kadar yaşanan her şey birer mucize, hoşgörünün resmidir mucize, bizi buluşturan yer ve zamandır mucize, şükrün her biri en parlak mucize, beni benden değil seccadede asıl sahibimden istemendir mucize, sorarım şimdi sana bu dünyada ne değildir ki mucize!

Yz: H. Baloğlu
Kanalıma Abone Olun:

4 Yorumlar

  1. Mucize çok, marifet mucizeleri görecek gözlerde.

    YanıtlaSil
  2. Nice yollar katetti yorulmadı o minicik sandığım kocaman kalbin,
    Kazanmak için yenilmişliğin savaşını verdi,
    Çünkü bir mucizeydi gözlerin
    baktığım yolları aydınlatan
    denizime yakamoz yapan,
    Adın Selmaydı,
    ve adınla anılmalıydı benim adım benim değil :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski