10 maddede uzaktan eğitimde ailenin rolü nedir

Uzaktan eğitim sürecinde ailenin rolü normal zamanlara göre fazlalaşmıştır. Çocuğun başarısında aile her zaman önemli olmuştur. Uzaktan eğitim, herkese büyük zorluklar getiriyor. Bir süredir işleri farklı şekilde yapmayı herkes öğrenmek durumunda kaldı. Öğrenci, öğretmen ve ailelerden oluşan topluluk için geniş bir teknoloji yelpazesi söz konusu. Fakat dijital olarak çok bilgili çocuklar bile eğitim teknolojisi ile mücadele etmek zorunda kalabilir. Öğrenciler, öğretmenler ve aileler, uzaktan öğrenmeye yönelik hızlı ve beklenmedik bir sürece uyum sağlamalıdır. Bu uyumun nasıl sağlanabileceğine yönelik bir sunum hazırladım. İndirip faydalanabilirsiniz.

10 MADDEDE UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE EBEVEYNLERİN YAPMASI GEREKENLER 

1) Rutinler ve Beklentiler Oluşturun

2) Öğrenme İçin İyi Bir Yer Seçin

3) İletişimde Kalın

4) Ebeveyn Öğretmen Değildir

5) Güne Kontrolle Başlayın ve Günü Kontrolle Bitirin

6) Düşünmek İçin Ortam Oluşturun

7) Fiziksel Aktivite ve Egzersizi Teşvik Edin

8) Stresi Yönetin

9) Zamanı Kontrol Edin

10) Rehberlik edin 

Uzaktan Eğitimde Ailenin Rolü Sunumu İNDİR

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski